Jeraiya
Player

Elysium
Level 142
Warrior
5th June 2019 14:21:44 (Last edited 5th June 2019 14:25:20)

English:

Hello developer and players, I want to discuss a proposal when it comes to tasking. Many of us are playing the game solo which can make the game tedious and unpleasant at times. When it comes to tasking you get a random task from one of the two NPC in the game and well, sounds great but makes for a lonely experience because due to low volume of player base how likely you will have similar task?

The solution for more interaction and sense of community would be if players can share their task with party members that can be turned in to a 3rd NPC that will give an award of experience for shared task; let said shared task have a duration of 48 hours to complete before it can be canceled like that of a regular task (after the 48 hour pay a P card etc.). The shared task would have its own category so it doesn't override the two main task given by the main task NPC already available. This would create a community that actually can help one another (I would limit task to just Kill task because people would less likely help one another for collector task since both players are competing against one another.)

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Portuguese

Olá desenvolvedor e jogadores, eu quero discutir uma proposta quando se trata de tasking. Muitos de nós estão jogando o jogo solo que pode tornar o jogo tedioso e desagradável às vezes. Quando se trata de tasking você recebe uma tarefa aleatória de um dos dois NPCs no jogo e bem, parece ótimo, mas contribui para uma experiência solitária, porque devido ao baixo volume de base de jogadores, qual a probabilidade de você ter uma tarefa similar?

A solução para mais interação e senso de comunidade seria se os jogadores pudessem compartilhar sua tarefa com membros do partido que pudessem ser entregues a um terceiro NPC que desse um prêmio de experiência por tarefa compartilhada; deixe que a dita tarefa compartilhada tenha uma duração de 48 horas para ser concluída antes que possa ser cancelada como a de uma tarefa regular (depois de 48 horas pague um cartão P etc.). A tarefa compartilhada teria sua própria categoria, de modo que não substituísse as duas tarefas principais dadas pela tarefa principal NPC já disponível. Isso criaria uma comunidade que realmente poderia ajudar um ao outro (eu limitaria a tarefa a apenas matar a tarefa porque as pessoas provavelmente se ajudariam mutuamente na tarefa do coletor, já que ambos os jogadores estão competindo entre si.)